Casa cu chilii (2)

Fratelui meu, septembrie – Psalmcam08381-copie

Am învățat numele lunilor anului, după lumina lor. E adevărat, până la cinci ani, cu ochii de lapte, n-am distins nimic. Mai apoi, totul a fost o joacă, deși au rămas încă luni, a căror lumină o recunosc de cum apare, dar despre care nu știu mare lucru, multe nume ale luminii nefiind încă inventate. Despre două feluri de lumină, însă, sunt sigură. Bunăoară, lumina lui martie, luna în care m-am născut, fiindcă e ascuțită ca un pumnal…

Și despre lumina lui septembrie, pentru că, în septembrie, Dumnezeu, din nesfârșită dragoste, crapă puțin poarta raiului și lasă o parte din lumină să ajungă până la noi ( o crapă puțin, căci, prea multă lumină ne-ar orbi!)  și atunci, mi-e ușor s-o recunosc, fiindcă, lumina lui septembrie e lumina lină.

2 thoughts on “Casa cu chilii (2)

Leave a Reply

